نخستین نشست کمیته صدای مشتری مخابرات منطقه یزد برگزار شد

 


تاریخ ثبت: 1396/03/27

 

نخستین نشست کمیته صدای مشتری مخابرات منطقه یزد روز سه شنبه 23 خرداد 96 با حضور اعضا در دفتر مدیر تجاری این منطقه برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد- در این نشست نخست ضمن مرور دستورالعمل کمیته، اعضا با اهداف، مسئولیت ها و فرایندهای کلی این کمیته آشنا شدند و سپس به بحث تبادل نظر پیرامون نظرسنجی های اجرا شده پرداختند و شناخت و تعیین اولویت ها برای فعالیت ها در دستور کار کمیته قرار گرفت.

بر اساس همین گزارش فضل الله ساجدی مدیر تجاری و رییس کمیته صدای مشتری مخابرات منطقه یزد در گفت و گویی اظهار داشت: کمیته صدای مشتری در سطح بالای تصمیم گیری مسایل مشتریان قرار می گیرد تا بر اساس چرخه کاری مناسبی بتواند رضایت و وفاداری مشتریان را تضمین نماید.

وی استفاده از مکانیسم های مختلف از کانال های اطلاعاتی گوناگون برای تکمیل بانک اطلاعاتی ساختار یافته، تحلیل اطلاعات ایجاد شده برای تعیین موارد کلی مشکلات و نیازهای مشتریان، پیگیری تا رفع مشکل یا تامین نیازهای مشتریان، پایش و اندازه گیری میزان رفع مشکلات و پاسخ به نیازها و نتیجه گیری را از جمله وظایف و فرایندهای کلی صدای مشتری معرفی کرد.

ساجدی همچنین تاکید کرد: نتایج این چرخه فعالیت ها به گونه ای خواهد بود که رفع مشکلات مشتریان و وفاداری آنان و نیز ایجاد سرویس های جدید بر اساس خواسته آنان را به دنبال داشته باشد.

 

 


منبع خبر:            تعداد مطالعه: 109


 

 



 
37333030 پاسخگويي روابط عمومي شركت مخابرات استان يزد





نظرسنجی
نظر شما در خصوص نحوه واگذاری اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان یزد چیست؟