آشنایی با سرویس های ارزش افزوده

 

1) سامانه جامع اطلاع‌رساني 235

سامانه جامع اطلاع رساني 235 مخابرات يزد که پیش از این با شماره ۱۳۵ فعال بود، به صورت صوتی محتواهای مناسبی را به علاقه مندان عرضه می‌کند.

شهروندان می‌توانند ضمن تماس با شماره تلفن ۲۳۵ و انتخاب گزینه‌های مورد نظر از این امکانات صوتی استفاده کنند:

۱- ندای قرآن

۲- اوقات شرعی

۳- اطلاع رسانی و طرح های تشویقی

۴- پخش موسیقی

۵- ساعت گویا و تیتر روزنامه ها

۶- شنیدنی ها

۷- فال حافظ

۸- منوی کودکانه

- ترانه های کودکانه/ خاله شادونه/ گلنار/ فیتیله‌ای/ قصه‌های کودکانه/ لالایی / تولد/ و ....

۹- ثبت نام‌ برنامه‌های عمومی و اعلام نتایج مسابقات و قرعه‌کشی‌ها

 

                    

۲) ثبت اطلاعات مشترکین تجاری تلفن ثابت در سامانه ی اطلاعات  118

 

-       معرفی خدمت

مشترکان یا استفاده کنندگان از تلفن های ثابت (صاحبان مشاغل) می‌توانند با تکمیل فرم مربوط و ارائه‌ی مدارک مورد نیاز اطلاعات تجاری خود را در سامانه‌ی ۱۱۸ ثبت کنند تا پاسخگویان 118، شماره تلفن این مشترک را به نام شغلی مورد نظر صاحبان مشاغل به تماس گیرندگان  اعلام نمایند.

-        تعرفه

تعرفه ثبت اطلاعات مشاغل در سامانه 118 ، پرداخت ماهيانه به ميزان 200 پالس (حدود 10000 ریال) جهت هر يك از عناوين و شماره هاي مورد درخواست از طريق قبض تلفن مي باشد.

-       نحوه درخواست

متقاضیان درخواست ثبت اطلاعات مشاغل در سامانه 118،  می توانند به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه نمایند.

 

 

۳) سامانه211  : نیاز خانواده‌ها

سامانه گویای 211 مخابرات يزد به صورت صوتی محتواهای متنوعی را به علاقه‌مندان عرضه می‌کند.

شهروندان می‌توانند ضمن تماس با شماره‌های این سامانه‌ی گویا و بهره‌برداری از آن، در قرعه‌کشی‌های دوره‌ای نیز شرکت کرده و از جوایز سامانه‌ی گویا بهره‌مند شوند.

 


مسابقه‌های تلفنی

-      مسابقه بلی یا خیر 21130

 

سامانه‌های کودکانه

-      قصه ها و ترانه‌های کودکانه  21111

-       لطیفه‌های کودکانه  21127

-       فولکلور کودکانه  21128

-       چیستان کودکانه  21129

-       دفتر خاطرات  21132

-        دیکته گو  21116

 

تفال به حافظ و انواع تست‌های شخصیت شناسی و روان‌شناسی

-        فال حافظ  21112

-       طالع بینی  21113

-       فال روز  21120

-        فال گروه خونی  21142

-       فال رنگ 21141

-        شخصیت شناسی  21118

-        تعبیر خواب  21114

 

سامانه‌های فرهنگی و اجتماعی

-       شعرخوانی  21115

-       دانستنی‌ها  21123

-       آشپزباشی  21124

-       تست چاقی و لاغری  21117

-       سن دقیق شما   21121

-        تقویم تاریخ   21149

-       ایران شناسی   21139

 

سامانه‌های طنز و سرگرمی

-      طنز یادت می‌آد؟  21135

-      طنز دقت کردین؟  21136

-       لطیفه‌های په نه په   21119

-        کاریکلماتور    21126

 

سامانه‌های مذهبی

-       ادعیه و مناجات 21110

-       وصایای امام(ره)   21156

-        ندای ولایت   21157

 

سامانه‌های مردمی

-       پیشنهادها و انتقادها   21102

-        اعلام اسامی برندگان قرعه‌کشی دوره‌ی قبل   21101

-        فهرست سامانه‌های تلفن گویا   21100


 

مژده

طرح بسته‌ی رویایی ۲۱۱ راه‌اندازی شد.

با خرید بسته‌‌ی رویایی دو ماهه ۲۱۱   از تخفیف ویژه در هزینه‌های تماس با این سامانه‌ی گویا برخوردار شوید.

 

۴) سامانه 2000

باتوجه به تجربه موفق پرداخت قبوض تلفن ثابت با سامانه 1818، اينك سامانه 2000 به منظور ارائه خدمتي متمايز به شهروندان راه‌اندازي شده است.

 هدف از اين سامانه ارائه تمامي خدمات پرداخت غيرحضوري و خريد شارژ به صورت يكجا توسط شماره تلفن 2000 مي‌باشد.

درحال حاضر با گرفتن شماره 2000 امكانات ذيل در اختيار مشتركان قرار دارد:

 

-        پرداخت قبوض تلفن ثابت بدون نياز به شناسه قبض و شناسه پرداخت

-       پرداخت قبوض تلفن همراه بدون نياز به شناسه قبض و شناسه پرداخت

-      پرداخت تمامي قبوض با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت

-        وصل بلافاصله تلفن ثابت قطع،  پس از پرداخت قبض توسط سامانه

 

 

۵) سرويس هشت ستاره    (8*)

سرويس هشت ستاره (8*) از دو كليد هشت و ستاره تشكيل شده است و شهروندان با شماره‌گیری با این دو کلید مي‌توانند وارد دنيايي از خدمات فرهنگی اجتماعی صوتی شوند.

شما با وارد شدن به سامانه 8*، با صداي منشي رو به رو مي‌شوید كه درصورت تمايل استفاده از سرويس ها كليد 1 تا 10 سرويس هاي 8* را معرفي مي نمايد.  با انتخاب به هركدام از سرويس ها می‌ةوانید تا مدتي نامحدود از اين سرويس بهره مند شويد

 

خدمات صوتی که از ۸ ستاره می شنوید:


-        آیات قرآن کریم

-       دیوان شاعران معروف

-        بهداشت و سلامت

-        صندوق صوتی

-        فال حافظ

-       موسیقی

-        سرگرمی کودکان

-        حدیث

-        لطیفه

-        آموزش

-       دفتر تلفن

-        سرود

-        داستان

-       مداحی و مرثیه سرایی

-        دعا

-        زیارات

-        مشاوره تحصیلی

-        و ....



 تعرفه خدمات

نرخ استفاده هربار از اين سامانه 300 تومان مي باشد و اگر در روز و در ماه بيش از ده بار از اين سرويس استفاده نماييد هزينه هاي ده مرحله براي شما محاسبه مي شود.

۶) فاکس مجازی (Virtual Fax)

بسیاری از کاربران مخابرات علاقه دارند از سیستم فاکس نیز استفاده کنند، اما به  دلیل هزینه‌ی بالای تهیه دستگاه فاکس و همچنین هزینه‌های جانبی مثل نگهداری و تامین کاغذ و ... دستگاه‌ّای فاکس ، از آن صرف نظر می‌کنند.

سیستم فاکس مجازی به کاربر این امکان را می‌دهد تا با داشتن تنها یک خط تلفن ثابت و دترسی به اینترنت ، از سیستم فاکس بهره‌مند شود.

در سیستم فاکس مجازی نیاز به دستگاه فاکس ، کاغذ و هیچ ابزار دیگری نیست. اگر فاکسی ارسال  شود، کاربر می‌تواند آن را به صورت مجازی بر روی اینترنت ببیند.

دسترسی کاربر به فاکس مجازی از دو طریق ممکن است:

۱- سایت رابط کاربری فاکس مجازی این امکان را به کاربر می‌دهد تا با وارد کردن یک شناسه کاربری و مرمز عبور ، وارد حساب کاربری خود شده و فاکس‌های رسیده را دریافت نماید، آن‌ها را مشاهده کند، به صورت مجازی آرشیو کند و در صورت نیاز آن‌ّا را چاپ کند.

۲- دسترسی به فاکس‌ّای ارسال شده از طریق ایمیل: به این صورت یک نسخه از فاکس دریافتی را به ایمیلی که در سایت کاربر تعریف می‌کند، ارسال خواهد کرد.

قابلیت ارسال فاکس

کاربر حتی می‌تواند سند خود را از طریق همین ساایت برای شماره فاکس دیگری ارسال کند، فایل محتوای فاکس را از طریق سامانه فاکس مجازی بر روی سایت آپلود کرده و به شماره فاکس ارسال می‌کند.

قابلیت دیگری که این سامانه دارد، اختصاص دادن یک ایمیل مخابراتی با شماره اختصاصی فرد است که از طریق آن می‌توان فاکس را حتی با ایمیل ارسال کرد.

این سیستم را می‌توان به کسانی که استفاده تجاری دارند، طی قراردادهای سالیانه ارائه کرد و برای کاربران عادی با محدودیت‌های تعریف شده ، پرداخت آن را از طریق قبوض تلفن انجام دهند.

 

تعرفه سیستم:

مدت قرارداد

دریافت400 فکس

دریافت 1000 فکس

دریافت تعداد نامحدود

یک ساله

35000 تومان

50000 تومان

65000 تومان

 

 

 

7) سرویس مشاوره تلفنی هوشمند (Premium Rate)

شبکه هوشمند سیستمی یکپارچه برای ارایه سرویس های مخابراتی است که قادر است انواع مختلفی از سرویس های جدید را در حداقل زمان به مشتریان ارایه کند.

سرویس‌های شبکه هوشمند، دامنه وسیعی داشته و از سازمان بزرگ تا یک فرد می توانند از آن استفاده کنند و بدین ترتیب امکان خوبی برای مشتریان فراهم خواهد شد تا بدون مراجعه حضوری به سازمان ها، به اطلاعات مورد نظر خود دست یابند.   یکی از این سرویس ها، سرویس مشاوره تلفنی هوشمند است.

 

مشاوره تلفنی: (Premium Rate)

استفاده از خدمات مشاوره ای متخصصان در زمینه‌های مختلف (حقوقی، پزشکی، فنی و...) با پرداخت هزینه مشاوره از طریق این سرویس انجام می شود.

امکان ارتباط با اینترنت در هر زمان بدون نیاز به تهیه کارتهای مختلف و رمز عبور، دسترسی به اطلاعات و اخبار مربوط به سازمانها نظیر هواشناسی، هواپیمایی، اخبار ورزشی و ... از دیگر قابلیتهای این سرویس است.

دارنده این سرویس 80 درصد درآمدهای حاصل از مکالمه های مشاوره ای را دریافت می‌کند. حق الزحمه شرکتهای اینترنتی 70 درصد درآمدهای حاصل از ارائه این سرویس است.

 

نشانی محل واگذاری‌:

متقاضیان سرویس «مشاوره تلفنی» می‌توانند با مراجعه به مخابرات شهرستان مربوطه درخواست خود را برای دریافت این سرویس‌ اعلام کنند.

 
37333030 پاسخگويي روابط عمومي شركت مخابرات استان يزد





نظرسنجی
نظر شما در خصوص نحوه واگذاری اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان یزد چیست؟